Magazin de stingatoare Concept Fire Sistem Contacteaza-ne Ne gasesti la:
Magazin de stingatoare
Suna-ne acum!
Suna-ne acum!

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar către clienții persoane fizice.

Renunțarea și returnarea produselor

 

Returnare produseConform OG nr. O.U.G. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță, care aprobă ordonanţa, "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“.

Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur.

 

Returnare și ramburs

 

Returnare produseDacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul initial (dacă mai este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau refolosit.

La opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Rambursarea contravalorii produsului se va face numai în contul IBAN al clientului.

Nu se acceptă colete cu valoare ramburs. Nu se returnează taxele de curierat, doar valoarea produsului.

Aceste dispoziții se aplică conf. O.G. O.U.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din/de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță.

 

Drepturi și abuz

Clientul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea/înlocuirea unui produs în condițiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. În toate cazurile returnării/înlocuirii produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către client.

Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.

Top